mandag den 6. februar 2012

Erbs & Bjerke

Håber at i alle har haft en ligeså godt weekend som jeg -- det har været nogle travle og spændende dage -- hvor jeg dog elsker Modeugen!

I lørdags blev jeg en lykkelig ejer af disse øreringe fra Erbs&Bjerke. 

Big Triangle Ear | 149,-


Jeg havde dem på i lørdags, til et casual sort outfit (sorte jeans, sort basic og sorte ankelstøvler) og de vækkede enormt meget opmærksomhed, så fik en del ros for dem. Glæder mig helt til at skulle have dem på igen. 

Erbs&Bjerke bruger for det meste materialer som metal og plexis glas - hvilket gør smykkerne rå og rustikke, dog stadig feminine (Lige noget for mig). Jeg var helt overrasket over at deres smykker er så billige (under 200,-) så har lige forkøbt inde på deres web-shop, hehe...
Har lagt lidt billeder ind af deres AW11 kollektion, som stadig er i butikkerne. De har endnu ikke lagt SS12 op på web-shoppen eller i butikkerne, men mon ikke snart det kommer. 


Gun Necklace | 199,-

Metal Triangle Ear | 149,-

Metal Spear Neck | 179,-

Metal Sling Ring | 149,-

Metal Spear Ear | 149,-

link til hjemmeside/web-shop :http://www.erbsogbjerke.dk/

//Natalia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar