tirsdag den 7. februar 2012

GANT AW12

Da kollektionen AW12 stadig er tys tys, kan vi desværre ikke vise jer billeder af tøjet. Men, hold da op hvor er kollektionen gennemført. Natalia og jeg var begge ellevilde over farverne og ikke mindst tøjet...
De primære farver var; marine, sort, bordeaux, kamelsand, creme, patroliumsblå og en lille del bottle green og orange(yes yes!!).


Fløjsbuks....VIRKELIG FEDE!!


De typiske varer såsom fløjlsbuks, duffelcoaten, pullovers, kabelstrik, oxford skjorte...udgjorde også en del af sortimentet.

Vores "gæste"designer Michael Bastian har gjort et fantastisk stykke arbejde. Hans tøj er inspireret af "Min gymnasietid i London". Tøjet har altid en eller anden form for skævhed, om det så enten er den korte længde samt de lange ærmer, eller farvesammensætningen....Jeg fandt THE JACKET!!! som jeg selvfølgelig bestilte til mig selv.. (Første billedet øverst)

Printet fra et par bukser, som jeg også bare må eje..!!

Vi gik derfra med en masse nye indtryk og var oppe og køre over den kommende AW12 kollektion. GLÆD JER!
// Marina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar