tirsdag den 13. marts 2012

Billeder til sjælen // Ashes and Snow

Gregory Colbert er en filmskaber og fotograf fra Canada. Han er kendt for sine kunstneriske, emotionelle billeder, som afspejles i hans serie "Ashes and Snow".

Jeg faldt  over et billede på facebook, som min ven havde postet, hvilket har gjort meget stort indtryk på mig. Blev helt fascineret af billedet og de følelser som udtrykkes, så gik med det samme i gang med at søge efter flere af hans billeder, hvilket gav endnu større gevinst... 
Jeg syntes at hans billeder er enormt smukke og fascinerende... De går lige ind i hjertet på mig.. 


Nu vil jeg prøve at undersøge, hvor man evt. kan få fat i nogle af hans billeder -- er næsten blevet et MUST for mig nu, at få fat de billeder!!
Vil du se eller vide mere kan du klikke HER
//Nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar