onsdag den 21. marts 2012

Colorful Necklace

Forleden aften da jeg fik ryddet op i mine "gemme kasser", fandt jeg en gammel halskæde, som jeg købte for omkring 3-4 år siden... hehe helt sjovt at den er kommet på mode igen. Købte den i Oasis i England og var såååå glad for den -- det er jeg sikker på at jeg bliver igen denne sommer. En farverig halskæde kan pifte alle outfits op! Er begyndt at gå mere og mere med farver... Syntes at man ser mere frisk og livlig ud. Jeg er blevet inspireret af indlægget DIY necklace som Passionforfashion lagde op -- måske man selv skulle begynde få sine kreative sider frem.
1 / Tom Binn - 2 / Orly genger by Jeclyn Mayer - 3 / Acessorize - 4 / Orly genger by Jaclyn Mayer - 5 / Asos - 6 / Tom Binn - 7 / Friis & co. - 8 / HM - 9 / Asos
//Nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar