mandag den 19. marts 2012

Edgy vs. Class Mix

Her er to af mine Must Have SS12 outfits, som jeg skal have i min garderobe dette forår. 
Er helt vild med den sarte grønne og pudder orange farve, sammen med det grå og mere rå...  --> Egdy vs Class. Jeg er ikke helt med rock'n roll stilen, dog kan jeg godt lide at give mit outfit lidt rå kant, men de acc. jeg bruger.   

SKJORTER / Selected Femme - TØRKLÆDE / Malene Birger - SKO / Defeeter Trine's W. - TASKE / Yvonné Kone - CLUTCH / Zare - SHORTS / Selected Femme - SOLBRILLER / Raybon - ARMBÅND / Blond accessories - NEGLELAK / Essie - JAKKE / Munderingskompagniet

STRIK / Topshop - ARMBÅND / Lucy Folk - ØRERINGE / Maria Black - NEGLELAK / OPI - BUKS / 10feet - RING / Maria Black - TØRKLÆDE / Zara - TASKE / Zara - SNEAKS / Adidas

Ha en fantastisk forårs mandag 
// Nat

3 kommentarer:

  1. Virkelig fede bukser (10feet) - hvor kan de købes? :-)

    SvarSlet
  2. De er virkelig cool.. Jeg ved at Madame MY forhandler med 10feet, men om de har netop denne buks hjemme, ved jeg ikke. 10feet forhandels ud til en masse detail-butikker, og jeg har skrevet til deres hovedkontor i Amsterdam, for at høre hvor i DK man kan få fat i dem :) Vender tilbage med svar så snart jeg ved mere...

    SvarSlet
  3. Du kan købe bukserne i Kjølstad, (waterfront)
    Stella Katz, Ordrup

    Hvis de er udsolgt der kan du skrive til 10feet på mail - de har stadig lidt liggende på deres hovedlager :)

    SvarSlet