fredag den 23. marts 2012

My Birthday Wishes

Nu er det snart min fødselsdag -- fylder 20 igen igen igen igen.... Husker tydeligt da jeg var de 15 år, at jeg ikke kunne vente til at jeg blev over 20 år.. og nu har man det helt omvendt.. Syntes at 24 år er ved at være lidt gammelt! men WTF .. det er nu man har alle muligheder til at kunne gøre hvad vil og bare leve livet... inden man får set sig om, er tiden bare fløjet afsted, så det er med at nyde hvert sekund af sin ungdom.. selvom det tiltider godt kan virke lidt kaotisk. 

Nu hvor der kun er få uger til DEN STORE DAG, spørg alle jo hvad man ønsker sig... og jeg har altid svært ved det spørgsmål... for ønsker man jo en masse ting, men det skal jo også være realistiske ønsker.. hehe... 

Mit indlæg i dag er derfor inspireret af nogle af mine garderobe ønsker.  

COS

COS

COS
COS

COS

Isabel Marant

Maria Black


Monki

The Last Conspiracy
Clean Shower Fresh
ASOS

Ha en fantastisk Fredag dag -- NYD SOLEN
//Nat <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar