onsdag den 28. marts 2012

NEW IN#

Så kom dagen endelig med Won Hundred lagersalg, hvilket Nat og jeg virkelig har set frem til. Min dag startede dog først på arbejdet i GANT, med de bedste og sjoveste kollegaer. Vi er to elever i butikken, Mads og jeg. Mads er dog ved at være færdig med sit 2 år, og er derfor i fuldgang med sin hovedopgave. Han har valgt at sætte fokus på vores sidedesigner Michael Bastian og har lavet hele forreste lokale i butikken, om til M.B PARADISE. På Lørdag skal jeg stå ude i FRONT-VINDUET sammen med en anden kollega, og være en del af vinduesudstillingen. Skal nok blive sjovt!


Nå men... Da jeg fik frokost pause spurtede jeg over i Fona og fik endelig købt mig et Canon EOS 1100D kamera.. jeg er allerede forelsket. Har dog ikke haft tid til at lege med det endnu. Ser jeg virkelig frem til 
Mit nye legetøj !!

Derudover nåede jeg også et lille smut forbi Topshop og COS. 
fra højre: Blusen/COS, Skoene/Topshop, Bukserne/Topshop
fra højre: Nat's og mit veninde armbånd, pink armbånd/COS, kædearmbånd/COS, perlearmbånd/Topshop
Utroligt hvad man kan nå på bare en halv time!! Da klokken blev 17.00 kom Nat og hentede mig fra arbejde... Vi gik igennem strøget op mod Rådhuspladsen for at tage bussen til Nørrebro/Won hundred lagersalg. Jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig, da der stod 50% i MONKI....
ER HELT VILD MED DENNE NEDERDEL... OG skulle kun give 125 bobs. woop
 Selve lagersalget var... uoverskueligt og fuldstændig fantastisk! Jeg fandt virkelig SKOENE, da jeg puffede lidt til en bunke tøj på gulvet (thank god!!) og seeeelvfølgelig var det er str. 39! og ikke nok med det, var det de sidste par som var tilbage! sejr sejr.
De var sat ned fra 1700,- til 400 bobs... SCOOP!!
Derudover fandt jeg også en kjole og et par leggings jeans

Efter lagersalget gik vi rundt i voldsomt blæsevejr for at finde mad... vi endte med at spise ad-mad og tog forbi 7/11 og spiste en is. Nu er klokken sent, og jeg skal med bussen hjem til mine forældre og SOVE. Det har været en rigtig god dag og det kan i hvert fald mærkes i...pengepungen! 

SOV GODT.

//Marina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar