torsdag den 8. marts 2012

New Boots //

Jeg har brug for jeres hjælp!!!!
Går og leger lidt med tanken om at købe et par støvler mere til samlingen, selvom at "jaa" det er ved at blive forår... men jeg er stor-forbruger af støvler -- selv om sommeren bruger jeg støvler. Syntes at det er fedt med et par shorts til.. men men men... jeg kan ikke beslutte mig for hvilke par det skal være. I må meget gerne komme med jeres feed-back nederst på siden.
MUNDERINGSKOMPAGNIET
BRONX

BILLI BI

DOPE
SHOE SHI BAR




SOFIE SCNOOR
Ser frem til at høre fra jer
 //Nat

4 kommentarer:

  1. Dem fra Bronx ;)

    Fra Cille:D

    SvarSlet
  2. Jeg hælder også mest mod dem fra Bronx eller fra Munderingskompagniet.. :)

    SvarSlet
  3. Dem fra Bronx er flotte i farven :)

    Fra Cille 2

    SvarSlet
  4. Klart den fra Munderingskompagniet eller fra Sofie Schnoor

    SvarSlet