onsdag den 4. april 2012

040412

Onsdag eftermiddag... jeg sidder hjemme hos mine forældre foran pejsen.. Lidt underligt at tænde op for den her i april mdr. men det er jo blevet lidt bidende i vejret igen, hvilket har resulteret i at jeg er blevet syg...snøft snøft... så nu prøver jeg at holde mig varm og blive rask til på lørdag, for der holder jeg BIG BIRTHDAY PARTY hos min søde veninde "Reje". De fleste som kender mig, ved at jeg har krudt i røven og selvom at jeg er syg, er jeg nød til stadig at lave noget... Så nu er jeg gået i gang med mit store armbånds projekt. 

Efter jeg lavede indlægget  Homemade DIY er der mange som har spurgt mig om hvor jeg handler tingene henne. SVAR: Smyks.dk - Viborggade 2, 2100 Kbh Ø. Besøg evt. deres hjemmeside HER og få lidt inspiration.  


I må allesammen have en dejlig onsdag aften
//Nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar