mandag den 9. april 2012

B-day 080412

Som tidligere nævnt, skulle jeg holde Party Lørdag aften, hvilket var en stor succes. Kende i ikke det med at man altid går og spekulerer over om folk nu kommer til at hygge sig..? Det gjorde jeg timerne op til, men vi havde en fantastisk aften - og da kl. slog 00:00 og jeg så rundende de 24 år, stod vi alle 30 mennesker i køkkenet ("reje" har et dejligt stort køkken). Sikke meget kærlighed og omsorg man får fra sine venner!

Udover godt humør, sladder, natmad og vild opførelse, giver fødselsdagsfester også lidt bonusgaver... så mine søde venner og veninder havde lidt med til mig. 


Tørklæde fra HM Marni // Mono & Me Armbånd fra Stig P // Neglelak fra HM // Parfume fra Clean.

Fik også lidt vin, Blomster og Eurowoman fra mine kreative venner "Fisker og Kold".

Et lille tips til andre som skal holde fest.. og har en masse hankøn med: NATMAD
- Jeg havde for en sikkerheds skyld sørget for natmad, som bestod af : Toastbrød, ost og skinke og selvfølgelig en toaster = Pariser toast. 
Alt blev spist rub og stub!

//Nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar