tirsdag den 10. april 2012

Light Chiffon + Silver Pearls

Jeg havde lidt krise over hvad jeg skulle have på til min fødselsdagsfest og syntes ikke rigtig jeg kunne finde party-outfittet i butikkerne.. Jeg har altid lidt "svært" ved at finde tøj når jeg skal til fest, som ikke er for hverdagsagtigt, men jeg er mere til hverdags-outfits som kan piftes op med evt. rød læbestift og masser af acc. 

Faldt over denne chiffon skjorte fra Vero Moda, som var på ginen i vinduet da jeg gik forbi... Syntes at den var rigtig fin, men alligevel lidt for tam til fest... Men så kreativ som jeg til tider kan være, kom jeg på en ide: Jeg kunne jo sy lidt perler på kraven!
Jeg købte skjorte ( til kun 159,- btw ), fandt mine små perler frem som jeg bruger til de armbånd jeg laver og begyndte at sy perlerne på, formet som små blomster - en blomst (7 perler) på hver kraveflip og en midt bagpå.     

Jeg blev rigtig tilfreds med resultatet og fik en del kommentar for mit lille projekt ;)
//Nat


Ingen kommentarer:

Send en kommentar