mandag den 23. april 2012

STOP-knap. Anyone?

Hold nu op, hvor tiden dog flyver afsted! Jeg føler konstant at jeg har travlt og skal nå en masse..Heldigvis er vi to på bloggen - for ellers havde den nok set en anelse tom ud!
Arbejde fylder rigtig meget lige pt. (Sådan er det i de voksnes verden...jaja jeg ved det!!) Og man når knap nok at komme hjem, og stille tasken før der er en aftale som "presser" sig på. Jeg har sådan set altid fart over feltet, og jeg elsker virkelig også at være social og ikke mindst, få lavet en masse aktive ting. Men som sagt, hold nu op tiden går stærkt!!! Vil gerne have en stop-knap til...livet? Bare til liige at få vejret.. ANYONE?



Billeder fra Sølles housewarming i torsdags. ONLY GIRLS + Mikkel
SØLLE AKA VÆRTEN!
Vi blev inviteret til boller og kakao(utraditionel housewarming - elsker det) og så var der selvfølgelig tid til et lille spil "Gæt og Grimasser"


//Marina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar