onsdag den 22. februar 2012

LOVE IT SILVER // HM

HM har altid været gode til at følge moden og lige pt. er de helt IN, når det kommer til SILVER-tendensen. Personligt er jeg selv helt vild med alt der kommer i sølv... om det så er tøj eller smykker. 

Mit ynglings mix er Sølv og Pastel -- syntes det er så fint her til foråret..

Første gang HM lavede noget i SILVER som virkelig slog igennem hos os (slutforbruger) var deres Loose- strik med trykt sølvoverflade -- akryl/bomuld mix, som de solgte sidste sommer. Det er muligvis en af mine ynglings strik -- den passer til alt og holder sig sååå fin. Havde i tid gået og kigget på deres SILVER jeans, men tvivlede en del på dem... syntes selv at jeg lignede en Mars-bo ude fra rummet.. men endte så med at købe dem for et stykke tid siden, og har været rigtig rigtig glad for dem! (Tror muligvis jeg tage dem på, på fredag til vores Rugger-Event på Simons).  

Jeg var forbi HM i går og selvfølgelig bliver jeg fanget af alle deres SILVER-farvet items!!
 
HM TEE // 279,-

HM CARDIGAN // 499,- (Virkelig Virkelig fed)

HM TOP // 699,- (SKIND)
HM JEANS // 349,-


Hvis der er andre som har set nye SILVER items, må i endelig lige skrive det i vores "Comments" forneden :) 
 // Nat




Ingen kommentarer:

Send en kommentar