tirsdag den 21. februar 2012

New arrival // Job

Endelig er mine bestillinger af SS12 begyndt at komme hjem til butikken GANT .. 
Har bestilt en masse bomuldstrik og sweats i forskellige FARVER,,, jaa farver... Som de fleste ved holder jeg mig normalt til de mere jordnære farver SORT/GRÅ/BONE/MAUDE/DUST... Ved egentlig ik hvorfor, for syntes det er så pænt at iføre sig stærke farver... måske denne sæson bliver foråret/sommeren hvor jeg begiver mig ud i at bruge farver... har trods alt bestilt en masse tøj med farver!




 GANT // SKJORTE 700,- / BLUSE 900,-

 SKJORTE 100% Bomuld / BLUSE Bomuld/Hør Mix

Nu hvor vi alligevel er i gang med farver, tror jeg efterhånden at i har fundet ud af at jeg er stor fan af ESSIE. De nye SS farver er endelig kommet ud i butikkerne!! De 3 nederste farver passer fint til skjorten ik......  


 

Køb billig neglelak på Nicehair
//Nat 

PS . Som MARINA nævnte i tidligere indlæg holder GANT RUGGER event på Simons fredag d. 24/02 -- KOM KOM KOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar