mandag den 16. april 2012

Second Hand // 3 Generation

I går søndag, var jeg hjemme for at familiehygge, og kender i ikke det (tror jeg de fleste piger kender til) -- man skal lige ind og se hvad mor har fået købt til garderoben, siden sidst. Sjovt nok falder jeg over den her FANTASTISKE blazer, som jeg har set hænge i skabet så langt jeg husker tilbage.. og husker endda at min mor brugte den da jeg var mindre... 

Tager den ud af skabet, prøver den på --- IM IN LOVE!!!!

Min mor fortæller mig derefter at hun lavede præcis det samme stunt med min mormor...
Da min mormor for 20 år siden (Ja.... den er 20 år gammel) købte denne blazer made in Italy, havde hun nok ik i sin vildeste fantasi forstillet sig, at den ville ende med at hænge i hendes barnebars garderobe.

Det er virkelig hvad man kalder for Second Hand.





//Nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar