mandag den 16. april 2012

Sol, Sommer & Bare det var snart

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er særlig stor fan af "dansk sommer".. Sidste år var virkelig til at lukke op og s.... i!! DERFOR, har jeg besluttet mig for slet ikke at være hjemme i mine 3 dyrebare ferie uger(29,30 og 31) Uge 29 er sat af til mig og min veninde Kynde....Vi har snakket om Tunesien, men er også lidt hooked på storby ferie.. evt. ROM! 
Tunesien

Rom

I uge 30 tager jeg til Bordeaux/Frankrig for at besøge min far. Han har boet i Bordeaux de sidste 3 år og jeg elsker at besøge ham! Byen er virkelig kulturel, tæt bebygget og så er der rigtig gode shoppemuligheder(...!!!)

Bordeaux

Den sidste uge har jeg snakket med en af mine veninder om at tage til Club La Santa/Spanien... Sol og sport samlet et sted...Kan ikke finde på en bedre måde at holde ferie på!??

Club La Santa Sport
Bare det var snart....

//Marina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar